Tjohoooo

Lyckades överleva jobbet och även spendera tid med min kära morbror och hans fru. Sjukt mys! Vi bestämde att jag ska komma till USA efter jag varit i Australien och kanske läsa en termin på universitet där, ta en psykologiklass bara. Med deras hjälp är det inte omöjligt! Sen berättade dom BÄSTA nyheten: de funderar på att flytta till Sverige!!! WIIE!!! Vore fett. Men det får bli om två år, så jag hinner komma dit haha ;) 


Har även klippt gräset, tvättat håret, tvättat kläder och packat för imorgon. Klockan 7 går tåget. Längtar :D så ska lägga mig nu, men lite Geordie shore hinner man alltid med ;) 

Haha love you karro, du är så dum!



Fick bröd från jobbet som såg ut som ett hjärta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0