Så äckligt!

Asså sjukaste idag!!!!!

Min lilla kissemiss blev riven för några veckor sedan, kom in med blödande svans och var helt trasig två dagar i rad :( Vi misstänkte en grå katt men vi hade inga bevis hehe. 

Idag när jag sitter och tittar på tv i soffan hör jag värsta obehagliga ljudet av att någon har sönder trisses kattlucka. När jag tittar mot luckan SER JAG EN FET JÄVLA APÄCKLIG BRUN KATT SOM FÖRSÖKER TA SIG IN!!! IN I HUSET!!!!! 
Trisse sitter inne och är LIVRÄDD och jag får DAMP!!!! Reser mig upp, kastar upp dörren och suttar en foppatoffla efter cpkatten. Asså LOVAR att det är den idioten som varit dum mot trisse.....haha asså mitt adrenalin!!!!! Och trisses hjärta pickade på så snabbt att jag trodde han skulle svimma :( nästa gång...då jävlar ska jag träffa KATTFAN i huvudet. Usch!

Nu är jag fett rädd att katten ska komma in i natt...

Hahahah detta var bara föööör jävla kul och föööör jävla sant

Smsade även farmor i paniken! Haha älskar henne

Haha jo tack, det kan bli FETT med kaos....foppatofflan i högsta hugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0