Lördag kväll

Kvällen blev lyckad och Karro skrattade ihjäl sig åt hur ful man va...;)


Haha så torr är jag
Rimma är jag åtminstone duglig på!

Vaniljpannacotta med hallonsås, och ett fruktfat bjöds efterrätten på :D Middagen bestod av grillad kyckling med klyftpotatis, tzatsiki och beasås. En cola zero till henne och en cola light till mig, gäller att behaga alla ;)

Hade även hyrt en film på Hemmakväll som fått SÅÅÅÅ bra betyg men som var sämre än sämst??? Asså vi satt och vänta på att den skulle bli läskig, men den blev aldrig det. Bara patetisk. Usch fyfan. 
Sen drog vi till Ica för suget efter popcorn var inte nådigt. Tillbaka hem till mig och se en fantastiskt DÅLIG fotbollsmatch hahaha!
Så jag kanske inte lyckades med att göra kvällen perfekt, men hon var nöjd och det är huvudsaken. :*

Idag ska vi promenera i regnet vid Rynningeviken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0