Götet

Har väl inte så mycket att säga mer om Götet. Vädret ägde, vi gick på Liseberg och vi tänkte vara yolo och börja med Helix, nya berg och dalbanan!!! Utanför stod det "ÅK INTE om du har ryggbesvär" men hallå jag går inte på Liseberg och köper ett åkband för att stå och titta på?! Dessutom är det väl inte bra att åka något alls om du har ont (hade inte ens tänkt på det innan!) 
Men iaf. I kön så hyperventilerade jag för jag var sååå nervös, men det var den ROLIGASTE jag nånsin åkt!!! Asså det var sååååååååå kul!!!! Tusentals loopar, en gång trodde jag magen skulle stanna kvar i luften för det gick så snabbt! Fast man skaaaa åka den! Vi åkte inte ens kanonen för den kändes bara töntig efter Helix. Inte ens Balder var läskig. Hehe har blivit gangster ;) 

Mest ovärda var att köa i 40 minuter till Flum ride i 35 graders värme. Asså vi dog. Var knappt blöt efter -.-

På kvällen åt vi på en restaurang som hade ÅRHUNDRADES SÄMSTA SERVICE!!!!! Bryggeriet vid avenyn, GÅ INTE DIT!!!! Ser mysigt ut men personalen var ju efterblivna. Vi såg hur folk gick, hur otrevligt bemötta de blev, och även vi fick menyerna bokstavligen KASTADE på bordet. Okej att de var stressade men vafan lite hyfs kan man ändå ha. 
Maten var god, men inte värt det ändå. På kvittot skrev jag "rövdålig service" HAHAHA JAG ÄR SÅN BADASS! Men vadå jag var ju tvungen att skriva något ;) 

Vi bodde på ett asbra hotell alla 4 i samma rum som låg precis vid nordstan. Sjukt gött! 
Letade dock överallt efter mina Nike, men enda butiken som sålde dom var stängd haha???? Orka. Så jag köpte ingenting. 

Det var en grym helg iaf och vi hade så kul :D 
My babes :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0