Framsteg

SHIT!!! Kan böja mig ner och sätta mig på huk OCH resa mig upp därifrån!!
Minns inte hur många månader sedan det var sist jag kunde göra det. 
Snabba framsteg även fast det mesta gör ont. Har träningsvärk i kroppen idag, men ska till innebandyn och göra den fysen jag klarar av. Mamma tycker jag borde ta det lugnt, men jag ska träna 3 ggr i veckan, och vad spelar det då för roll om jag gör det på gymmet elr med laget?
Jag är medveten om vad jag kan göra och vad jag inte får göra. Jag ska lyssna på kroppen denna gång. Efter tre år med skador är det fan dags asså hahah. 
Alltid lika snygg! Tagen häromdagen när jag tränade för första gången. 
Redan svett efter att ha hoppat upp och ner som på ett lågstadiedisco till omars ljuva stämma;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0