!

Denna dag sög???!!! 
Var sååå trött och varm när jag vaknade så att åka till gymet var inte någon idé. Lagade en god lunch och svettades till döds. Skulle klippa gräset men batteriet dog ju hela tiden, så jag laddade och försökte igen, men nä. Så har en halvklippt gräsmatta och det ser förjävligt ut....
Mmm

Felicia kom och räddade min kväll! Vi chillade på min altan, och sen drog vi till staden och satte oss på Ivy och snackade. Hon äger ju!!!! På vägen hem beklagade vi oss över att vi hatar mix megapol för de spelar alltid fucking "happy" och vilken låt tror ni kommer på radion då?????? NI FÅR EN FUCKING GISSNING -.-'  men vi fick oss ett gott skratt iaf!

Imorgon ska jag luncha med Aczel och kanske Bea, sen är det jobb på mcd. Efter det är det lite oklart. 
På fredag ska jag jobba på sbutiken, sen träffa min morbror och hans fru från USA :D
Och på lördag....*trummvirvel*....DRAR JAG TILL GÖTEBORG MED KAOSBRUDARNA ANNA, JOSSE OCH KARRO<3333!!!! Hotell, drinkar, shopping och Liseberg! Shuuuu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0