Äntligen lite action

Köpte snyggaste träningskläderna igår när jag var på marieberg!!!
Lila mönstrade tights från Märket Soc. Köpta på stadium! 
Träningslinne, sport-bh och tights i persikofärg/orange från Cubus!

Hade första rehabträningen på gym igår. Det var sååå sjuk känsla att vara tillbaka på ett gym efter 5 månader. Har aldrig någonsin varit utan träning så länge, så jag var sååå glad. Träningsvärken idag är ju icke att leka med, och heller inte smärtan i ryggen, men om några veckor kommer jag kanske kunna träna utan att få ont. Det känns redan tusen gånger bättre sedan jag var hos en ny sjukgymnast för en vecka sen på Wasa rehab. Skiter i horiga Lillån och jag skiter i ortopederna på usö och jag skiter i Örebro rehab!!!! 
SAKNAR INNEBANDYN!!!! Hoppas på att kunna börja spela i höst/vinter innan jag drar till Australien. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0