Mina senaste dagar och min morgondag

Igår mös jag med Jennie och Linn på Java, en bakad är aldrig fel!!! Bara lite fel för plånkan hehe. Men det var gött som fän! Sedan tränade vi och sen sov jag hos Alex. 

Idag hade jag studiedag, men har inte studerat någonting alls ;) har packat till Barca (OMG åker på lördag natt!!!) sen har jag sett paradise som är det bästa som finns lol. Efter det åkte jag till stan där hjärtat bjöd på jättegod fika på stans mysigaste café. Hade det hur trevligt som helst i några timmar innan jag drog iväg på träning igen. Benen ramlar snart av mig pga träningsvärken. 
En god macka och en ännu godare semla!!


Fick även sjukt mycket beröm av en spelare i mitt lag som jag ser upp till så himla mycket. Jag kommer leva länge på hennes fina ord <3 


Imorgon är det engelskaprov, mattelektion och lunch. Inget jobb imorgon då jag har match 10 mil bort mot seriefyran (vi ligger trea) SPÄNNANDE! Sist vann vi med 10-3, men allt kan hända. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0