FEBRUARI 2013

Februari spenderades väldigt mycket med ögonen i en bok, nämligen Femtio nyanser av mörker, kinkyboken nr 2! Hade med mig den vart jag än gick tror jag hahah.
 
Sedan kom alla <3 dag och Fia bjöd badass på fika, så sööööt! 

Även jag och alexandra mös till det rejält!
 
Semlans underbara dag uppenbarade sig och då var man i full gång med att trycka i sig. Jag bakade denna fina tisdag tillsammans med Anna och Andrea dessa ljuvliga semlor:
 
Och jag köpte biljett tillllllllll:
 
 
 
När man inte trodde det kunde bli bättre så fyllde man ju arton barre ;) Fick fina presenter i form av en ny iPhone, nytt årskort på Friskis och massvis med pengar. Styrde fest för mitt lag och levde livet på krogen som en KUNG! Min absolut roligaste utgång var även den första, på Strömpis<3333333
Dagen efter fick jag också uppleva något som heter bakfylla. Haha kunde inte ens hänga med på min egen födelsedagsmiddag med badass för jag mådde så dåligt! :((((( 
 
 
När jag nyktrat till gick jag till körskolan och tog min första körlektion och så vips, så var det mars.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0