ett...annorlunda avslut på 2013

I måndags och tisdags gymmade jag och alex, sista rycket innan all mat på nyårsafton. Såg en katt som hade fastnat med svansen i värsta grenen haha, fett synd om honom, han jamade som om han var jätteledsen :( Jag räddade självklart livet på honom när jag tog bort grenen ;)
 

Titta så ledsen han ser ut........... (eller livrädd haha)
 
 

 
Sedan var det nyårsafton. Vi åt trerätters med massa härliga människor. Förrätt bestående av räkbåtar (?) med rom och majonnäs. Till varmrätt blev det fläskfilé med potatisgratäng och sallad med massa god fetaost, melon osv och till efterrätt en kladdkaka med hallonmousse och grädde till. 
 

Nyårsfina och alldeles förträffligt roliga!!!
 eh!
Fyverkerier vid slottet
Och lite kramkalas!!!!!
och ännu mer fyverkerier!
 
Jag glömde min systemkamera hemma så hade bara mobilen och tog inte alls mycket bilder, detta var typ allt. Tog inga bilder på dom vi hängde med vilket är jättekonstigt, men anledningen var för att jag fick stört ont i revbenen runt typ 7 på kvällen så jag kunde inte äta efterrätt och inte dricka. Det jag fick i mig efter sju var en cider och lite chips. Hade så ont att jag fick gå och lägga mig. KUUUUUL. När man äntligen ser fram emot någonting så ska det självklart bli dåligt. Så jag fick försöka plåga mig igenom smärtan, vilket inte alls var min plan denna nyårsafton. Ville bli full haha
Men enda fördelen med att jag hade så ont på nyårsafton var att jag kunde köra bil dagen efter. 
 
Så ja. Jag hade en trevlig kväll men hade ju givetvis haft mycket roligare om jag inte hade haft ont. Jag hoppas att ni hade det topppenbra iallafall, fina vänner!!!! 
Jag är glad att jag fick vara med ett härligt gäng ändå, så det tackar vi för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0