Eh

Har för mycket att göra + internet hemma är slut (?!?! Kan det ens ta slut?!?) och det på mobilen tar snart också slut...så ja. Har inget kul att säga ändå. Jag pluggar och jag tränar. Härligt va? Nej. Skolan är förbannat jävla astråkig och jag funderar på att sova bort första lektionen idag, vi får se hur jag gör. 

Förra helgen kollade jag fotbollscup och åt god caesarsallad. 

Denna vecka har jag bara varit pank

Igår hade vi pizzahäng med bästa laget efter träningen


Ligger nu i Alexandras säng och surar. Skjutsade henne till jobbet tidigt imorse så nu är jag all alone again. Men ikväll ska vi äta tacos och gosa med katten (iaf om jag får bestämma)! 
Imorgon: jobb och viktig match. Sen på kvällen är det tacos igen hos Ellen med gänget :D 
Söndag: Alexandra permanentar mitt hår (halleluja!) och sen myskväll hos Josse i Nora. 
SKA KOPPLA AV OCH INTE TÄNKA PÅ SKOLAN ETT PISS DENNA HELG!!!!!

Haha juste!!! Min tränare ville ha mig i målet på div3-matchen på söndag. Han måste skoja!! Jag var fotbollsmålvakt, INTE INNEBANDYMÅLVAKT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0