Sån saknad

Åh idag när man varit sjuk har saknaden inte varit nådig. 

Pratar med finaste Felide, som jag saknar att äta god frulle och dricka kaffe/te tillsammans med + ta långa promenader. Hon är så galet rolig också, och konversationen vi har nu börjar spåra och det gör mig så varm i hjärtat att ligga här i blåsten och skratta högt så kroppen blir alldeles varm!!!<3
Kommer behövas såååå många koppar kaffe för oss att ta igen fyra månader utan varandra....! 

Pratar även med Bea, som befinner sig så långt härifrån som det är möjligt (USA). Vi planerar att jag kommer dit i sommar och hälsar på henne och Hanna, och det KLART jag ska!! Även fast jag är pank så ska jag dit. Även hon får mig att fnittra okontrollerat och härligt. Älskar den här känslan! Åh saknar våra kvällar med tzatziki + kyckling och rotfrukter. Det ska vi+Aczel frossa i när vi återförenas!!!<3

Finns så många andra som jag också saknar idag. Jag saknar mitt fina innebandylag som igår vann sin match med 6-0 och fortfarande står obesegrade med flera poängs försprång efter halva serien spelad. Vill sååååå gärna spela! Drömmer mig bort varje dag ju om att stå på plan och värma upp inför en viktig match. Missar lagfester och pizzakvällar också, vilket svider så mycket.

Jag saknar min säng. Och shit mitt badrum. Och saknar dr Phil två gånger om dagen. Och saknar mamma och min skrikande katt. Saknar tacos med bästisarna. Saknar Smörgåsbutiken och McDonalds. Och Max. OMG!!!! Max<333 
Jag saknar köttbullar och makaroner med onödigt mycket ketchup. Jag saknar hemmakvällgodis och ben&jerrys cookie dough. Jag saknar lax. Jag saknar potatis!!!!!! Åh vad gott. 

Jag saknar allt jag tar för givet. Dricksvatten och varmvatten. Obegränsat med el. Jag saknar bilen, och att åka hem klockan 03 från jobbet med musiken på högsta volym med en Cola light i handen. Jag saknar stadsbussar som, vanligtvis, är i tid. 

Blir ledsen nu, så nu ska jag sluta skriva. Jag vill inte hem, men man måste ändå få längta hem vissa dagar. Idag är en sådan dag. 
Gråter!!!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0