Oklart

Känner mig glad och ovanligt pigg klockan 03.42 thailändsk tid. Är det för att jag är här, lever livet och bara lyxar? Eller är det för att jag snapat hela natten med mitt favoritpar som alltid får mig på bra humör och som jag älskar? Eller är det för att det pirrar till i kroppen varje gång jag får meddelande från den där speciella personen? 
Jag tror det är en mix. En härlig mix av känslor. Kärlek, vänskap, glädje, sympati, nervositet och ännu mer kärlek. 

Jag saknar väldigt mycket saker i mina yngre dagar. 2011. Jag plågar mig själv lite mer genom att kolla på bilder och videos från det året. Slutet av nian, början av ettan. Shit. Det gör mig nostalgisk och blödig. Gillar inte det. 
Jag måste istället acceptera situationen som den är nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0