Koh rong

Koh rong måste vara paradiset på denna jord. Vattnet är alldeles klart och sanden är alldeles vit! Visserligen är det en sak som skiljer denna ö mot andra öar.....och det är att det finns så jävla mycket HASCH!!!! Asså det är sjukt. Folk rullar sina joints på restauranger, och röker som om det vore vanliga cigg. Ingen tycker det är konstigt, utan HELT normalt. Du kan även få hasch-brownies för 6$ om du vill haha!!! Därför är det mycket hippies här, och nästan bara backpackers. Svenskar hör man exakt ÖVERALLT!!! Igår var vi ett gäng på 10 svenskar, så brist på sällskap har vi inte! 
Träffade en svensk kille på en bar som bjöd på gräs som om det vore smågodis. Eftersom jag druckit några öl och inte var mitt vanliga kloka jag så tog man ju sig ett bloss, meeeen för en person som aldrig någonsin rört en vanlig cigarett så hostade jag så mycket att killen som bjöd mig skrattade så han grät och undrade vad fan jag höll på med hahaha......! Så ja, då har man testat det. Ingen hit direkt haha. 

Har träffat en katt som numera är min bästa vän haha, love it. Imorgon ska vi antingen vandra till andra sidan ön med några örebrokillar som kom igår, eller så ska vi åka linbana i djungeln med våra stockholmskillar. Många bollar i luften!!!! 


Haha två sovandes och en kräkandes igår klockan 11...
jag och kungen! (Som suktar efter min mat....)

Kommentarer
Postat av: felide

Hahhahaa, SÅ BRA! Håll dig ifrån sån där skit hahahha ! :D

2014-12-15 @ 14:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0