Ett inlägg tillägnat till henne

Idag har jag pratat jättemycket med bästa broder J. Saknar henne något så enormt mycket, och dessutom får hon mig alltid på bra humör. Jag vet inte hur mycket jag skrattat åt henne idag!!!! 
Bror om du läser detta: du är världsbäst! Haha men ah det vet du redan, så jag orkar inte skriva mer än så. Längtar tills vi ses!!!!! Älskar dig lika mycket som tacos och Cola zero!<333 

Internskämt...

Dessutom har hennes fantastiske pojke tagit examen idag, vilket är grymt! Han är typ militär nu? Eller löjtnant haha? Fan minns aldrig, men han har fin kostym och en sån där hatt med massa märken på! Så grattis Simpala, du är rätt grym faktiskt! ;)


Haha vår relation är lite väl 

SAKNAR ER ERA JÄVLAR 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0