Bye bye paradise

Idag lämnar vi vackra Koh rong. Vi har varit här i en vecka (!!) vilket är rekord då vi endast stannat några dagar på alla ställen vi besökt. Så om några timmar tar vi en guppig båt tillbaka till fastlandet och åker vidare mot Kambodjas huvudstad som stavas konstigt, Phnom Phen typ? Pehn kanske? Aja struntsamma! Där stannar vi bara en kortis då vi bestämt oss för att fira jul i Hua hin med örebroare :) Vi ska till 99% förbi mitt hus också, då det bara är drygt en timme dit från Hua hin. Ska bli jävligt skönt!! 

Har även bestämt mig för att göra hela håret i rastaflätor. Om jag hittar något bra ställe i huvudstaden så gör jag det då, annars får det bli i Thailand. 

Sista timmen här på Koh rong så ska vi åka zip-line!!! Ni vet när man är i djungeln och det går en linbana mellan träden typ? Svårt att förklara bra, men en linbana som man åker i :D ska försöka ta några coola bilder med gopron. Hade!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0