Älskar

Varför kan jag inte sova om nätterna för? Igår somnade jag fyra, och vi gick upp vid 05. Suck. 

Denna kväll har varit bäst. Nya svenska vänner, och en charmknutt från Venezuela. Julia och jag + dessa härliga grabbar delar på ett hotellrum med två stora sängar och ett badrum. Sjukt fräscht!!! Jag kanske ska nämna att vi är i Kambodja nu. Tog oss 12 timmar att komma hit. Därför vi gick upp vid fem, för att ta tåget till gränsen. Visumet gick lätt att fixa, trots att köerna var sjukt långa vid gränsområdet. 
Tillbaka till kvällen. 
Vi drog ut och käkade mat, sedan öl öl öl. Tror en öl kostade fyra kronor (!) och en Redbull vodka 14 kronor. Fattar ni hur billigt det är?!
Deras valuta är helt fuckad också. 20tusen är typ bara några enstaka svenska kronor. Vi går alltså runt med feta plånböcker och fattar inte hur en måltid kan kosta 24tusen haha. Man blir knäpp i skallen. 
Men ja. Vi söp och stannade hela kvällen på en klubb där det nästan vara var lokalbefolkningen. Alltså ÄLSKAR dessa människor!!!!! Och alla vet ju hur mycket jag älskar thailändare, men dessa är sjukt mycket skönare och snygga!!! Vet inte hur många babes vi dansade med ikväll, jag vet bara att dom älskade att släppa loss och bara göra sin grej. Så sjukt kul!!!! 

Sedan fick Julia en smäll på käften av en random kille som sedan fuckade i hennes ansikte? Haha va? Så då blev det slagsmål mellan han och våra svenska vänner haha så sjukt. Tröjor drogs sönder och näsor krokade sig. Till slut fick vi loss våra vänner och kunde springa därifrån.
Vi drog hem och lyssnade när dom sjöng sina egna och spelade gitarr (drömmen!) och jag och Julia tände ljus och firande andra advent. 

Alltså vill aldrig hem. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0