Usch fy och blä på denna dag

OBS BITTERT INLÄGG! Varnar glada människor!!!

Är helt fascinerad över att denna jobbdag bokstavligen SNIGLAR sig fram. Slutar om en halvtimme och jag har gått omkring i cirklar sedan tre. 
Mcd ringde också, och först hann jag inte svara men tänkte ändå ringa upp för att vara duktig, även om det skulle innebära att jag var tvungen att börja tidigare. Så säger dom "nä vi skulle höra om du ville byta tid idag, men nu har vi redan löst det"
SÅ JÄKLA IRONISKT!!!! Missade alltså chansen att slippa de där äckliga nattpasset. Usch. Är så bitter. 

Det enda roliga idag var att jag träffade på en kär gammal underbar vän på stan från Lillåtiderna :D Han är så duktig och ska plugga läkare i Uppsala, och här är jag kvar och jobbar på Mcd :( haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0