Supa slåss

Igår hade vi avskedsfest för bästa Emma och Marthina som drar till Karlstad om bara några dagar :'((( 
Vi parta hos Emma, drog vidare till satin som faktiskt var väldigt kul! Mycket roliga människor!
Drog på efterfest med några hockeykillar i en etta lol, men bestämde oss sedan för att gå till Mcd istället för att hänga med till gustavsvik för nakenbad klockan tre på natten......
Kapple jobbade och var en riktig bror som bjöd på pommes till mig och Emma ;) Sen tog vi alla taxi hem till kära hovsta. 

Idag jobbade jag, och GIVETVIS kommer dom killarna vi var hos igår in och ska äta-.- Jag gömde mig för skämdes röven av mig, men dom såg mig såklart ändå för jag kunde inte gömma mig när de satte sig vid bordet PRECIS vid min kassa......usch pin. Men rätt kul ändå hahah! 








Mina fina fina vänner! Lämna mig inte:(
Mycket interna bilder, men det gillar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0