Positivt

Helt sjukt att det var mindre att göra på jobbet än igår. Jag skojar verkligen inte. Aldrig varit så lugnt på två år haha!!!! Jag snapade, pratade i telefon och smsade! Sen åt jag ju självklart också haha....i brist på annat! Så när jag åkte därifrån hade jag stadiga 1% på telen..
Drog till innebandyn och bjöd bror på smörgåstårta :D 


En rolig träning, och är nu OFFICIELLT BACK!!! :D känns grymt kul! Kan inte mycket om det alls, men min tränare tyckte jag hade potential, wow!! Ska briljera!!! Spelade med Aczel idag också, vi var fan duktiga. Nya backparet :'D 

(Har även kontakt angående ett nytt jobb. Ska iväg nästa vecka och prata med chefen. Säger ej vart än för det är verkligen inte alls bestämt något!!!! Men min chef på Smörgåsbutiken känner hela stan, så det klart han ringde och pratade med chefen på den andra arbetsplatsen. Vore grymt! Dock är tre jobb för mycket, så får se hur jag gör med Mcd och smörgås+min resa) 

Efter träningen sa Kapple "ska vi inte dra till jobbet och köpa mat och ha PH-kväll?"
MEN GIVET!!!! Hon är en bra tjej<3 
Bästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0