Min vecka

Efter jobb 8 dagar i rad mår min kropp inte så bra. Benhinnorna börjar göra ont igen, och ryggen värker. Var på gymmet igår och körde ett rejält pass. Svetten rann ju lagom mycket...32 grader igår också. Huvva! 


Idag fyller morfar 95 jäkla barre!! Han är den största krigaren jag vet! Dock är han på sjukhuset nu :((((( Hans ben har krånglat några månader, men annars är han förvånansvärt pigg vilket glädjer mig. Ska hälsa på honom senare<3

Idag tar jag paus från gymmet och tränar själv hemma istället. Gjorde mig nyss en jädra stor och god frulle. 
Knäcke, yoghurt, ananas, vitaminer som mamma tvingar i mig för jag är trött hela tiden + vatten :)

Myser även med katten!
Största chillarn som finns!

Imorgon ska jag träffa Linn, sen är det innebandyträning, alltså inomhus!! Jag kommer såklart inte kunna träna, men jag känner mig själv gaaanska bra så jag vet att jag kommer ta med min älskade röda klubba och stå och trixa i nåt litet hörn :D 

Torsdag jobb på mcd, fredag och lördag jobb på smörgås, och på kvällen har Marthina och Emma avskedsfest! De ändrade dag, wohooooo :D söndag jobb mcd igen. Börjar bli duktig i driven, får både ta beställningar och ge ut maten! Stressigt som fan är det, men det är roligare än att stå i kassan hela tiden. Så åk drive in och hör mig säga "välkommen till McDonalds, det går bra att beställa" ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0