Min vecka (som kmr äga)

Igår kväll undrade Felicia om jag vill gå en promenix, och självklart ville jag det! Vi gick runt runt runt i hovsta och pratade om allt mellan himmel och jord. Älskar att prata gamla tider, mellanstadiet och högstadiet, talangen var veckans höjdpunkt och stora bekymmer existerade inte. Bästa! ;D
Sen åkte Miranda förbi med sin bil, vevade ner rutan och frågade om vi skulle ta en lunch, och vi bestämde onsdag sisådär spontant. Älskar spontana människor, ni äger!!!!!

Idag lunchar jag med Fia och supersaknade Sanna<3!!! Ikväll är det äntligen innebandy! Imorgon ska jag träffa Felicia igen, och gymma. Onsdag Mirris somsagt, och innebandy. Torsdag-fredag-lördag jobb på Mcd. 
Har inga roliga bilder, så här får ni -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0