Långt

Träffade ej Fia, men Julia + Hanna, Ida och Ellen :D vi åt mellis hos Hanna och kollade på den fina filmen "The fault in our stars" elr vad den heter. Jag hann inte se klart för jag var tvungen att dra till jobbet :( men fin var den. 

Jobbet gick bra och det var rätt kul! Mindre kul att man missade bussen....hatar att det inte är samtrafik! Men mamsen var snäll och hämta mig<3
Ensam och rädd

Tur att det var så "varmt" ute. 8 grader haha 


Min vecka:
Imorgon: luncha med Felide<3 sen jobba på smörgås, och sen kolla fotboll med Karro, Anna och Jossi. Sen mys!
Onsdag: möte med chefen på mitt förhoppningsvis nya jobb (men blir nog efter min långresa..), sen jobb och sen innebandy<3333
Torsdag: jobb mcd!
Fredag och lördag: kolla fotboll och sen FEZTA med coolingen!!!! Längtar!!!!
Söndag: jobb mcd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0