Igår

Hann även med ett mysigt besök hos min lille broder. Studentkatalogen hade kommit!
Fina klassen och jag!
Och min bror är största modellen! (Hon kmr ju döda mig för jag la upp denna, men babe ju!)
Gosade med hennes brorsdotter som är sååå gullig!!!!


På kvällen tränade jag. Gick inte så bra för jag är dålig nu i början och stör mig på att jag gör massa slarvfel. (Alltid så jävla höga krav!!!!) men det måste man ha. Hur ska man annars bli något? 

När jag kom hem ville jag vara spontan så jag drog till satin. Snicksnackade lite med Hanna och Alice, gamla goa fotbollsvänner, och satte mig sedan med ytterliga gamla Goa Julia och Nellie på satin. Kapple kom senare och vi hängde och flängde runt innan vi åkte till mitt jobb och sen hem. En kul och spontan kväll! 
En ful selfie på satins toa haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0