Gameday 2

Oj bilderna hamnade lite i oordning. 


Masterchef





Sötaste jag skådat!!

En taggad Alva påväg till matchen;) 


Hade en rolig eftermiddag med Kapple igår (vilket man ofta har med henne för hon är så jävla störd<3)
Vi handlade på jobbet, standard, men sallad denna gång. Fattar ej hur den kan vara så god? Inte logiskt. 
Sen åkte vi hem till henne, kollade idol, handlade godis på Ica, gosade med hennes kissemiss och sen mot samlingen inför kvällens match. 

Myspys!

Usch jag var så nervös..men det släppte rätt fort. Vi vann matchen med 12-1 hehe!! Jag gjorde ett mål :D och två stycken tredje assist, och JA jag kommer börja räkna dom nu när jag är back haha viktigt!!!!! Gillar min nya position, men dock kommer det bli tuffare motstånd idag så vi får väl se vad jag säger sen...antagligen att jag inte vill spela mer hehehehehe tönt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0