Fredag

Träningsvärken från helvetet idag! Mina beeeeeen :( Men men, inte gnälla! Ska iväg och jobba på Smörgåsbutiken nu, första gången på två veckor :o Har haft fullt upp med Mcd. Haha igår i driven höll jag på att säga "Smörgåsbutiken" huuuur pin hade inte det varit?! Råkade även gå därifrån åtta när jag slutade halv nio?!?!? Kom dock på mig själv hehe, gick tillbaka och min kollega bara skrattade åt mig :( Skärpning Olivia!!!!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Är ensam hemma, så kanske hyr en bra film och äter lite popcorn. Unnar mig kanske en vanlig Cola också?? Det återstår att se....


Detta stämmer ju kanske inte...ångrar rätt många pass jag gjort som inneburit att jag inte kunnat gå dagen efter pga skador -.-' (att jag aldrig lär mig?) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0