Fredag

I fredags jobbade jag, sedan drog jag och Kapple på Rynninges match mot Sturehov och de vann med 4-1 :D
Efter det blev det ett kort stopp hos Hanna och sen vidare hem till mig. Mamsen hade lagat mat vilket var gulligt då vi kom hem vid nio. 
Åt och förade! Fischer kom efter en stund också! :*
Fick skjuts till stan av Hannas vän till stan där vi ställde oss utanför Noise. Dock bangade Fischer och Kapple då det var tjejfest (läs lebbfest) och vi hade "glömt" nämna det hehe, men jag och Hanna gick in och träffade några sköna och några osköna människor;) 



Fick en tatttoooo av Hanna<333

Matchar!!


Hängde där till stängning och drog sedan till stan och träffade några människor. Sen råkade klockan vara för mycket och alla bussar hade gått, så vi fick ju gott gå hem......

Hundra år senare och trettio minusgrader i kroppen kom vi finally hem till henne och somnade på studs. Vaknade vid 9 av världens hemskaste väckarklocka?!?! Aldrig hört något så obehagligt-.- 
Åt frulle och sedan drog jag hemåt och hon drog på fotbollsträning. 

En kul kvällllllllllll!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0