Cash i september!!

Har börjat stå i drive-in på jobbet vilket är sååå jäkla kul!! Dock inte bra för ryggen då jag sträcker ut maten ur en lucka framåtlutad hela tiden :( Måste tänka på hållningen!!!! 
Dock fick jag jobba över igår. 19-23 skulle jag jobba, men nix...19-03 blev det. Hemskt. En kvarts rast hann jag med. Tycker faktiskt att det är sjukt konstigt att de har frågat mig varje dag den här veckan om jag kan jobba över. Mer personal på nätterna tack!! 

Idag jobbar jag 16.30-21, och inte en minut längre!!! I helgen blev jag inringd att jobba 11.30-21 båda dagarna. Huvva...men somsagt är det grymma kollegor och bra pengar :D 


Hade mysfika häromdagen med Emma, Ellen och Amanda också. Bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0