Blä

Idag var jag på stan och åt god buffé med Aczel på Shanghai. Efter det drog jag till Kapple på Mcd och hälsade på. Vidare till Emma på Cubus och hälsade på hehe. Därefter till Smörgåsbutiken och hälsade på. Jävla chillare är man!!!

Drog och jobbade 16.30-21. Ingenting att göra på jobbet så folk fick gå hem. Men sjääääälvklart fick Hampus bajs Westholm gå hem tidigare, vid 7, så han kunde åka TILL MIN TRÄNING....!!! Själv fick man stanna till nio.  -.-' 
Dock var det nog bra att jag stannade för helt plötsligt fuckade hela systemet upp och VIPS stod det ca 10 bilar i driven och väntade på mat. Alla beställningar blev fel och folk fick vänta 20 minuter hahah VAD HÄNDE?! Jag stod inte i driven utan i kassan, så det var INTE mitt fel. Hehe. Men något gick väääääldigt snett iaf....dock räddade man ju upp situationen för man är en sån jävla boss ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0