Babbelhöna

Igår var en väldigt bra dag! 
Mys med Sanna och Sofia på bara vara. Drog till Cubus och snicksnackade lite med Emma som jobbade. Strosade omkring på stan litegrann, och sedan vidare mot espresso house för lite kalla drycker. Fick sällskap av Julia och Hanna också. 



Vi pratade om framtiden, och jag är såååå jävla kluven. Ska man satsa på au pair i USA med Hanna? Eller ska man satsa på en långresa genom Asien och Australien med Julia? Eller ska man bara köra Australien med resterande tjejgäng? Eller ska man dra till London själv och finna lyckan där? ELLER SKA JAG GÖRA ALLTIHOP? Tid och pengar räcker inte till. Mina drömmar är så sjukt stora. Det enda jag vet är att jag kommer inte vara kvar i Sverige om några månader. Så enkelt är det. 


Fick skjuts av Sanni hem och åt lite mat innan det bar av mot innebandyträningen. Av någon mirakulös anledning kunde jag köra hela träningen utan att få ont?!? Helt fantastiskt! Och jag har inte ens ont i ryggen idag!!!!!! Sån lycka! 
Det roligaste/sjukaste var även att en ny tjej kom och spelade hos oss som hette Jönsson i efternamn och kallas det på plan, precis som jag!!! Haha kaos! :D men som tur är har vi samma position så vi är inte inne samtidigt ;) 


IDAG ska jag träffa Felide och sen gymma. Herrå ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0