10.54

Både fredagen och lördagens jobb på Mcd gick bra!! Det var lite att göra och inte superjobbiga människor hehe. Fick sluta tidigare inatt till och med! 
Igår var jag även på avskedsfest för Matilda som flyttar till London på obestämd tid på tisdag, sorgligt!!! :((( 
Men hon kommer få det så fantastiskt bra så jag glädjs åt henne såklart!<3 Ska hälsa på henne i höst, förhoppningsvis innan jag också flyr landet. 
Enda bilden jag tog igår haha, på Madeleine och Alexander som tävlar i karaoke....

Idag är jag zombie eftersom att jag vänt på dygnet två dagar i rad nu, ätit konstiga tider osv. Jag skulle köra rehab idag, men jag är osäker på om jag faktiskt orkar det. Vi får se. 
Senare idag ska jag träffa Kapple, och vi ska vara hejarklack på en fotbollsmatch haha :D Ser framemot det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0