Tisdag

Igår blev det somsagt bowling. Ledde väl givetvis inför de tre sista slagen då jävla Ludde ska slå tre strike i rad och självklart kamma hem segern....-.-
Hade väldigt trevligt med dem iaf! Efter det åkte jag hem till Alex :* 


Idag har ryggen fått känna på hur jävla KORKAT det är att bowla. Meeeen jag tänker inte avstå allt roligt här i livet. Nä.. Det tänker jag faktiskt inte. 
Ligger i fosterställning i sängen och tittar på Mamma Mia, älskar den filmen såååå mycket!!!! Skådespelarna<333 åh en riktig feel-good-film! 
Har även ätit en baguette från la bagge. Senast i somras jag åt en sådan, och fy tusan vad god den var!!! Köpte även två filmer från hemmakväll, varav en var mamma Mia. Godis var givet så har det ändå ganska bra. 


Nu ska jag söka in till högskola och universitet (!!??!?) och sen ska jag träffa Jennie och Linn för myskväll. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0