Lyckans dag

Har spenderat dagen och kvällen med bästa broder J. Vi testade nya crispy fries på Max, supergoda! Sen handlade vi på Ica, gosade med djuren, lagade tacos, läste gamla dagböcker, kollade på roliga videos, pratade skit om allt och alla idioter, planerade mat tills på lördag då hon ska ha middag och hade det allmänt bäst. Känner mig alltid så sjukt lycklig efter jag har varit med henne. Det finns ingen som förstår mig så bra som henne och det finns ingen som jag skrattar så mycket ihop med. 
Hon är helt enkelt en fantastiskt underbar vän<3


Funderar på att byta från linser till glasögon. Gillar dessa starkt!!!
Fula, men vad gör det om hundra år?

Älskar dig bästa broder J!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0