Lördag

Igår var jag hemma hela kvällen och pluggade. Sån jävla tönt är jag så jag spyr på mig själv-.- Men nu har jag INGENTING under lovet. Har väl aldrig hänt förr haha!!!

Idag jobbade jag (och självklart vaknade med katten min. han måste vara sjuk!!!) 
Nyss var farmor och farfar här och åt smörgåstårta :D Fick reda på att de har sparat pengar åt mig hela livet som jag ska få om exakt två månader och en dag. Så sjukt mycket pengar så jag blir helt knäpp av att veta det. Ska dock bara använda en liten summa att resa för, resten kommer gå åt studier/boende osv. 

Nu kollar jag SM-finalerna i innebandy. Farmor blev sjukt sur när Mora förlorade mot Djurgården på sudden hahah och hon kan ingenting om sporten. Men en riktig tävlingsmänniska är hon. ;) 
Snart börjar Falun mot Storvreta på killsidan. (Hur kan lag från Dalarna vara i final? Världens minsta städer ju haha) 

Myser i soffan, men kissetrisse fick stanna kvar på mitt rum, haha snodde täcket och gick. Stackarn. :(
Träningscykla eller äta choklad..? Svårt val ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0