Grym kväll

Hade så jävla kul igår!!!! Roligaste utgången ever, åtminstone topp 3 ever. Åt jättegod mat och efterrätt hos Kapple. Sen förade vi och drog till Strömpis. Helskotta vad gött det var!!! Blev innebandyreunion med massa spelare + min förre detta coach och hennes polare Alice från storstaden. Dansade tills svetten rann och då var det hemfärd. Insåg sedan att sista bussen hem hade gått och där stod jag, mitt på Stortorget med massa innebandynerds. Stötte in i min nuvarande tränare också, lite stelt jao. Men efter mycket krångel befann jag mig i en taxi hem till Alexandra, så det löste ju sig ändå :D
Kapples finaste katt!! (skräll att jag bryr mig mer om alla katter hos mina kompisar än om själva kompisen haha..)
In action
Haha och vem fan har vi här då?!
Marie, jag och Kapple!
Fd. Coach Johanna och jag!
Hahaha randomkillen igen?
Och igen?? Hahahaha

Ah shit vilken kväll. Nu ska jag göra mig i ordning och dra till stan och äta med Felicia och Emma. Myyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0