En asbra onsdag

Onsdags:
Bea och jag drog hem till Aczel för att fira henne. De drack några drinkar och sen åkte vi till stan (jag körde jao drf jag inte drack några drinkar OM nån skulle bry sig lol). Åt godaste pizzan på Paolos!!!! Sen drog vi till Wobbler, forever alone och vi fick bestämma låtar så det var sjukt kul!!
Sen drog vi till Bells där kompisarna var. Satt där och chillade hela kvällen lång. Därefter var det hemfärd som gällde så vi tryckte in oss i bilen, möjligtvis nån person för mycket..., och hamnade på Max där folk åt lite nattkäk. Efter det skjutsade jag hem herrskapet som bodde på 3627 olika ställen i Örebro, men vad gör man inte för sina bästa homies <333



Hahah love ya 
Aczel fick finaste örhängena av bea i present!
Mmmmm såååå gott
På wobbler
På Bells. Bästa!!!


Ville även sticka en kniv i mitt bröst när jag såg aczels nya skor. Dör


Snor dom nu jao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0