:D

Ska blogga om min mysiga onsdagskväll med bea, Aczel och massa andra härliga. Men nu jobbar jag så har inte tid. 
Gick på stan en stund med Alexandra och Emma förut. Köpte studentklänning!!! Wie!!! 
Gillar den starkt! Ryggen är superfin också. Öppen i mitten och med spets på sidorna. Visar någon annan dag. 


Ikväll ska jag på fest hos kära Kapple, sen strömpis. 
Imorgon ska jag, Emma och Felicia luncha och sen gå på Risberskas vårkonsert. Efter det skulle jag hängt med Anna och Karro, men det blev ändrade planer :( Så nu blir det nog att jag hänger med hjärtat istället. 

Söndag ska Karro bjuda mig på bio :DDDD Ska se The other woman, verkar asbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0