Bitter som vanligt juuu

Mitt humör idag har varit som Sveriges väder, alltså alla årstider på en och samma dag. 
Sov som en kratta och drömde mardrömmar om nationella. Dock kom kissemissen in till mig imorse också och la sig, så mys<3

Hade nationellt prov som kändes halvdant, men skönt att ha gjort det. 
Sen blev jag glad för vi bokade Summerburst i Göteborg!!!!! :DDDD Bästa!

Sen blev jag sur för att jag kom på att jag hade tandläkartid-.- Väl hos tandläkaren frågade han om jag ville slipa en tand som jag stört mig på i flera år. Klart jag blev asglad! Men när jag efteråt upptäckte att han slipade för mycket och jag nu fortfarande har en ojämn tand PLUS en tand som ser ut att tillhöra en femåring...grät sååå mycket haha helt sjukt mina tårar slutade aldrig rinna. Ringde min broder och var helt hysterisk haha jag fick panik helt enkelt. Så sörjde jag den tanden och beklagade mig hela eftermiddagen för Alexander på jobbet. Stackars honom som fick lyssna på mitt gnäll. 

Dagen slutade inte där. Fick springa för livet till bussen efter jobbet. Klart som korvspad att jag missar den?! 
Men kom hem till min favoritmat lax iaf. 

HELT SJUKT JOBBIG OCH KONSTIG DAG!!! Ligger i sängen och tröstäter nu, och planerar att fortsätta med det hela natten :-) 

Puss älskade läsare. Förstår inte hur ni orkar med min pessimistiska syn på livet haha ni äger. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0