Vi snackar innebandy

Helgen var hur kul som helst och den var välbehövlig för alla då man kom närmre med de nya spelarna. På fredagen åkte vi iväg och det blev väl inte riktigt som vi tänkt oss då vi blev påkörda i Örebro på en 110-väg. Tänker inte gå in så djupt på det, huvudsaken är att vi alla var oskadda. Chockade var vi, men vi hade bråttom så jag satte mig bakom ratten och körde i regn och rusk till Karlstad där vi kom fram 15 minuter innan matchstart haha!! På lördagen gick vi upp supertidigt (hade då sovit 3 timmar lol) och åt frulle, HATAR FRUKOST SÅ TIDIGT DET SMAKAR INGENTING!!! Aja det var två matcher den dagen som vi genomförde ganska så bra, trots 4-1 förlust och 4-4 men det kändes som en vinst! På kvällen åkte jag och mor+far till våra vänner och åt fantastiskt god grillad lax och chokladmousse. Somnade tidigt. På söndagen var det match igen, semifinal. Tyvärr förlust med 3-2 men laget vi mötte kom 2a i Göteborgs div2, vilket är klasser bättre än vår div2-serie. En väl genomförd cup och såååå glad var jag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0