Min helg

I fredags var jag i Kristinehamn all night long. Mitt lag vann med 7-3 och spelade riktigt rolig innebandy!! 

I lördags jobbade jag, träffade Linn och Kapple och vi kollade Lillåns herrlag lira match, och dom vann!! 
Sedan hängde Linn med till min mormor och morfar, så där fikade vi och hade det trevligt. 

På kvällen skjutsade mamsen mig till stan där jag, Sara och Alex gick och köpte mat och sedan chillade vi hela kvällen med godis och jävligt sjuka samtal haha! 

I söndags chillade vi ännu mer, och sedan kollade vi på Saras match, Sturehov-Rynninge. Sturehov vann med 3-2, wie grattis Julia!:D 

Igår tränade jag, haha enda roliga typ. Dock har jag ont i höften idag vilket känns oroväckande. Premiär på lördag i div2..... OMG 



Kommentarer
Postat av: Julieee

taack :D

2013-09-24 @ 21:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0