09.11

Igår åkte jag och Emma till vår gamla skola och besökte världens bästa engelskalärare Christine! Snackade gamla minnen, (vilket alltid är lika kul) fikade gott och bara hade det bra. Hon är verkligen fantastisk! 

Sedan åkte jag hem och tog det lugnt. Kollade klart en säsong med desperate housewives och nu har jag bara en säsong kvar :( Sorgligt. Men när skolan börjar nästa vecka så är det tamefan bara bra haha.

Åkte sedan till sjuklingen Alex för att hjälpa henne handla och laga mat. Kände mig som en riktig hemmafru:D 

Idag ska jag jobba och ikväll träna. Har ont överallt men så är det alltid dagarna innan viktiga matcher. Nojig som sjutton. 
Ska bli skönt med lön hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0