Mitt fabulösa liv

Sorry har inte haft tid att skriva!

I måndags var jag i skolan bara en lektion, sedan gymmade jag på Friskis. Körde ben och dog lite i både rygg och ben, så ingen bra idé kanske. 
Sedan åkte jag hem och vilade, sedan innebandy. Kulit!

Igår var jag i skolan vid nio och pluggade matte och juridik. Sedan var jag med Alex, hon löptränade och jag cyklade bredvid haha fett chill för mig. Sedan åt vi god kyckling och god sallad och därefter såg vi Sverige få pisk av tyskarna....

Idag har varit en ganska tråkig dag, haft prov som gick kanonbra. Resten av dagen seeeeg. Men något som är positivt är att jag inte har varit lika hungrig som i måndag och tisdags (har börjat en ny diet, man fastar i 16 timmar) det är tufft men jag kämpar på :D Snart träning, men först sååå god mat!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0