Min vanliga tur

I torsdags var jag hos min sjukgymnast och kollade ryggen, benhinnorna och sådär. Efter några tester säger hon "ah du har inte diskbråck iallafall!" haha MEN VAD BRA. Då hade jag kunnat sluta sporta på en gång.

Men jag har tydligen ett sår i en disk, och om det ska läka så får jag inte böja ryggen framåt NÅGONTING. Jag får inte ens knyta skorna. Så igår och idag har varit en jävla pina, speciellt på jobbet då jag måste lyfta tunga lådor osv. Måste svanka hela tiden och ha något som stöd bakom ryggen varje gång jag sitter ner. 
Hon föreslog även att jag skulle göra mitt plugg på mage, alltså inte ha datorn i knät eller så. Haha jag kan inte ligga på mage?! 

Så japp. Jag har en utmaning framför mig. Men om några timmar kommer den största utmaningen: seriematch. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0