Måndag igen

I fredags när jag skulle lägga mig var jag ju väldigt glad (som ni kanske läste i förra inlägget). Självklart ska man inte få vara glad en hel dag, utan jag tappade min DW-klocka som såklart sprack. Grät en hel flod för det är liksom inte ens okej. Somnade alltför sent och tog mig tjurigt upp och jobbade klockan åtta. 
Har även tränat på gymmet och spelat match denna helgen. Matchen vann vi med 3-2 och vi gjorde mål när klockan stod på 19.46 i sista perioden. SKÖNASTE VINSTEN JAG NÅGONSIN SKÅDAT!!!! Jag fick äntligen göra mål också, även om det var skitfult och värsta turmålet. Men poäng det med! :D

Nu har jag skola. Tråkigt som fan hehe men slutar ett! Puss 

En mysig bild från helgen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0