.

5 saker jag tycker om:
- melissa horns nya album
- att ta en liten nap (eller två timmars tupplur haha) efter skolan
- att åka bil. bästa ju
- masterchef + alla andra hundra matlagningsprogram
- nike air. bästa skoköpet ever
 
 
5 saker jag tycker mindre om:
- mitt humör
- vädret för tillfället
- rationella ekvationer och polynomekvationer
- att känna sig oduglig och ful lol
- mensvärk
på bilden är jag oduglig och ful (tagen för längesen dock)
 
5 bloggar jag följer:
julia waldorf hehe
sofia eriksson
olivia holm
fia tranquist
sara karlsson
 
5 saker jag vill göra i framtiden:
- resa. drömresor: kina, miami, bora bora, brasilien, frankrike och egypten. 
- flytta till en annan stad
- plugga 6 år på psykolog-utbildningen
- fira jul/nyår i new york cityyyyy
- köpa en stuga i sälen
 
5 platser jag tycker om att vara på:
- sittandes på moppen vid raksträckan till stranden i thailand. asså då lever man
- innebandyplanen
- i famnen på min kärlek
- karro wattes källare hihi
- liseberg/gröna lund 
thaiiiiiiiland och moppisen fan i helvete vad jag saknar dig


 
5 ord som beskriver mig:
- tidsoptimist
- social
- envis
- känslig
- förstående 
 
5 saker jag ser fram emot:
höstlovet
- 2014
- nästa match
- att flytta hemifrån
- frihet
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0