MIN VECKA

HÄR FÅR NI MIN VECKA. ÄR RÄTT OTAGGAD PÅ ATT BLOGGA OCH HAR ONT OM TID OCKSÅ.
 
Idag: Har gått i skola länge länge. Schemat är till 16.30, men vi fick sluta lite tidigare. Har haft möte med vår första rådgivare på Swedbank idag. Det gick super!
 
Tisdag: Ny kurs står på schemat, psykologi! Spännande! Är dock fett otaggad, men ska göra det bästa av situationen. Efter det ska jag hem och plugga matte med padre och titta på inspelningen av Dessertmästarna och Junior Masterchef Australia :$ 
 
Onsdag: Ännu en ny kurs på schemat, engelska 7! Usch är nervig. Hoppas dock det blir rolig. Sägs vara en muntlig kurs vilket jag behöver öva mycket på! Sen kanske träning, det beror på om jag är frisk eller inte. 
 
Torsdag: Matteprov!!!!!!!! Dör. Sedan möte med vår andra rådgivare. Det rullar på finfint med vårt företag! På kvällen är det Hela sverige bakar<333333 Även mamsens födelsedag, men hon måste ha utvecklingssamtal med sina elever hela kvällen lång stackarn :(
 
Fredag: Skola till 12.20, sjukgymnasten vid 13, jobb till 18 och sedan myskväll med Bea och Aczel, ost och kex!!
 
Lördag: Jobbelijobb! Är sugen på att se Så mycket bättre. Alla säger att det är så himlans bra!!
 
Söndag: Tror vi har träning med laget då pga ingen match i helgen. Annars ska jag bara ha söndagsångest och kanske äta något gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0