Min vecka

Det kändes som att jag bloggade igår, så jäkla fort går dagarna!!!!!

I måndags: innebandyträning.

I tisdags: psykologi och sedan chillbill. Drog till biblioteket och läste, hej nörd. Därefter träffade jag alleballe. Vi handlade, tränade gym, åt god mat och sov. Försov mig dagen efter som vanligt, men jag hann;) 

I onsdags: hade kul dag i skolan. Föreläsning med John Kennedy, nej skojar inte han hette så, från London. Kulit!! Sedan åkte jag hem, vilade, drog till gymmet med A, åkte till Mellringe och kollade div3 match. Vinst 7-3!:D

Idag: försov mig igen, gick (läs sprang) upp ur sängen 08.07 och bussen gick 08.17. Jag hann. Helt sjukt hahah!!!!
Har varit effektiv på lektionerna, fått tillbaka ett matteprov där första delen gav mig ett A. Visserligen svagt, men första höga betyget någonsin i matte. Dör vad coolt! Sedan några C-poäng och resten E. Haha rörigt med nya betygssystemet, efter 3 år fortfarande jaaaa. Har varit på en föreläsning som handlade om sälj, faktiskt jävligt rolig och lärorik!!

Åkte hem, bytte om och tillbaka till stan. Blev bowling och mat på Pitchers med laget. Slog strike-strike-spärr-strike-spärr-strike I RAD?!?!? Omg lite grym. Skryter nu. Hehehehe. Kom dock trea för tvåan fuska...driver är dålig förlorare bara :( 

Nu ska jag sova för imorgon ska jag upp tidigt och plugga, sedan skola och jobb och födelsedagsfest på kvällen, Marthina har äntligen blivit 18 :D<3333 dock ingen utgång, har match på lördag. Kanske blir en snabbis förbi min kära vän Sara som bor bredvid Marthina. Återstår att se.

Kram!




Random som gör mig glad<3


Så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0