Helg del 2

Efter jobbet åkte jag och Alex till Marieberg för shopping. Fick med mig lite smått och gott hem. Dels lite kläder och lite annat behövligt. Bilder kommer här! 

En ny blå (ser lila ut) bh från cubus, rea!!

Även en ny billig mascara från cubus!

Supersköna löpartights!!

Och ett lila träningslinne. Under 300:- för båda, galet bra!

Ny kalender för 2014. Mitt bästa köp 2013 ju så det är givet med en till!

Träffade hennes familj och blev bjudna på fika. Sedan fick vi skjuts hem där vi handlade saker till tacoooos. Linnsan kom och vi åt och njöt som aldrig förr samtidigt som vi såg bästa avsnittet av Så mycket bättre. Ken Ring din jävla hjälte! 

Idag tränade vi på friskis och sedan åkte jag hem med mormor och morfar. Firade pappa och mamma samtidigt och efter det drog jag på innebandyträning. 
Ett gammalt schema men alltid bäst att träna med hon som alltid har en plan!!!

Nu chillar jag galet i sängen. Bästa helgen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0