Helg del 1

Har gått snabbt denna vecka!!!!
Matteprovet gick skapligt. Skönt att slippa tänka mer på det. 

Fått nya övningar för min rygg hos sjukgymnasten. Tror dock inte dom kommer hjälpa för det gör pissont att utföra dom...aja.

Jobbade i fredags och lördags. Gjorde finaste lyxlandgångarna. Ni får se bild snart!
Efter skjutsade jag min mor och far till After dark. Drog iväg och hängde med Sara och Alex, kollade Idol och hade det nice. Sedan åkte jag och Alex och hämtade mina päron och vi åkte hem och såg röstningen av Idol. Heja Erik och Elin!! 

Vaknade tidigt, så fick vi skjuts till stan av Walltin. Jobbade några timmar. 


Massor av gott! Skinka, ost, rostbiff, potatissallad, vanlig sallad, ägg, räkor, lax, brieost, kaviar, majonnäs, oliver, citron, gurka, granatäpple, dill och persilja! Köp köp köp :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0