varning för sportinlägg

Vi kom på en finfin silverplats i cupen med damjuniorlaget!
Damlaget åkte tyvärr ur gruppen, men det är förståeligt när vi möter division1-lag och elitseriespelare. Men kul ändå och inga skamliga resultat, utan 1-0 2-1 osv. Så jag är glad ändå. 
I finalen förlorade vi med 5-1 över ett högt liggande division1-lag, Täby FC. Vi krigade på men det räckte tyvärr inte. Jag grät väl en timme eller så efter att ha missat friläge de sista 3 minuterna av matchen. Och JAG VET vi hade inte vunnit matchen ändå, men mitt självförtroende hade varit på topp. Menmen, vem vill inte avsluta säsongen med att missa?!?! (är fortfarande sjukt bitter som ni märker.)
.
Men cupen var GRYMT rolig! Liseberg ägde, trots att det var 40 minuters köer till allt, men det är ju lite sisådär standard!! Åkte inte Atmosfear och det är jag jävligt glad för idag. 
.
+ fick spela både dam  och damjunior
+ sov asbra alla nätter
+ åt fantastiskt god middag som avslutning med laget på en mysig restaurang i utkanten av götet
+ det var varmt och skönt
- första dagen var huvudet ur balans och jag kunde inte spela matcherna fullt ut
- vi förlorade en match med 1-0 på straff som verkligen inte skulle vara straff
- det var ingen rolig skola vi bodde på
- brände mig på potatismos i gomen första dagen och hade ont hela jäkla helgen -.-
- vi tog silver och icke guld
- jag dränktes i flumride medan alla andra var snustorra..
- vann ingenting och gjorde fan inte många poäng lol
3 ledsna bilder. den mittersta efter flumride..
Lite suddiga matchbilder.
vad leker jag..
Lisse-ligan!!!
jag och en av världens bästa vänner <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0